Palautus & Hyvitys
Palautatko ei-toivotun tuotteen?
Ota yhteyttä meihin, niin autamme sinua eteenpäin.
Ymmärrämme, että joskus tuote ei vain sovi sinulle, ja haluat saada rahasi takaisin. Ei hätää – niin kauan kuin tuote on alkuperäisessä kunnossaan, hyväksymme palautukset alla olevien sääntöjen mukaisesti, jotka sisältävät kohtuullisen käytön säännöt. Nämä säännöt eivät vaikuta lakisääteisiin oikeuksiisi.
Palautusaika on 14 päivää siitä, kun olet vastaanottanut paketin.
Jos palautat tuotteen ja pyydät hyvitystä 14 päivän kuluessa siitä, kun tuote on toimitettu sinulle tai ollut noudettavissa, annamme sinulle täyden hyvityksen alkuperäisellä maksutavallasi.
Pyrimme hyvittämään sinut 14 päivän kuluessa palautetun tuotteen vastaanottamisesta.
Jos pyydät hyvitystä tuotteesta yllä olevien aikarajojen puitteissa, mutta et jostain syystä voi palauttaa sitä meille, voit ottaa meihin yhteyttä – hyvitykset tapahtuvat kuitenkin harkintamme mukaan.
Tämän jälkeen
Emme hyväksy palautuksia tai ei-toivottuja tuotteita yllä mainitun palautusajan jälkeen. Jos yrität palauttaa tuotteen palautusajan umpeuduttua, saatamme joutua lähettämään sen takaisin alkuperäiseen toimitusosoitteeseen ja pyytämään sinua kattamaan toimituskulut.
Tietenkin on täysin sallittua kokeilla tuotetta samalla tavalla kuin kaupassa. Jos kuitenkin tuote palautetaan meille vahingoittuneena, kuluneena tai muuten epätyydyttävässä kunnossa, emme voi myöntää hyvitystä, ja saatamme joutua lähettämään tuotteen takaisin sinulle (ja pyytämään sinua kattamaan toimituskulut). Kaikki palautetut tuotteet tarkistetaan saapuessaan. Kaikki palautetut tuotteet tulee lähettää alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessa, jos mahdollista, mukaan lukien kaikki etiketit.
Vastuu
Palautetut tuotteet ovat sinun vastuullasi, kunnes ne saapuvat meille, joten varmista, että ne on pakattu huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana! Koska paketti on vastuullasi siihen asti, kunnes se palautetaan meille, varmista, että saat todisteen postituksesta siltä varalta, että sinun täytyy ottaa meihin yhteyttä palautukseen liittyen.
Emme ole vastuussa vahingossa meille palautetuista tuotteista (näin tapahtuu!). Jos pystymme paikantamaan kyseiset tuotteet (mikä ei aina ole mahdollista) ja haluat niiden palautuksen, saatamme pyytää sinua kattamaan toimituskulut.
Kohtuullinen käyttö
Jos havaitsemme epätavallisen palautusaktiivisuuden, joka ei vaikuta kohtuulliselta, esimerkiksi jos epäilemme, että joku käyttää tuotteita ja palauttaa ne sen jälkeen, tai tekee jatkuvasti hyvin paljon tilauksia ja palautuksia – paljon enemmän kuin uskollisinkaan Retrokit-asiakas tilaisi – tai jos palautetut tuotteet eivät vastaa tilaamaasi, saatamme joutua deaktivoimaan tilisi ja kaikki siihen liittyvät tilit. Jos tämä tapahtuu ja uskot, että olemme tehneet virheen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, ja keskustelemme asiasta mielellämme kanssasi.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos tilisi on deaktivoitu ja sinun täytyy tehdä voimassa oleva palautus. Asiakaspalvelumme toimittaa sinulle palautuslomakkeen, mutta olet vastuussa palautuskuluista.
Huomaa, että pidätämme oikeuden ryhtyä oikeustoimiin, jos palauttamasi tuotteet eivät vastaa tilaamaasi.
Voinko vaihtaa tuotteeni?
Emme tarjoa vaihtoja. Jos haluat eri koon tai värin, voit palauttaa ei-toivotun tuotteen ja tehdä uuden tilauksen.